Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2007

Εθνικός Αερομεταφορέας

Χωρίς Εθνική Οικονομία, σαφώς δεν μπορεί να υπάρξει Εθνικός Μεταφορέας. Πώς όμως να υπάρξει Εθνική Οικονομία, αφού κανένας δεν βρέθηκε άξιος να την υπηρετήσει;

Εθνική Οικονομία προϋποθέτει Εθνική Άμυνα, Εθνικό Στρατό, υψηλό φρόνημα Εθνικής Ανεξαρτησίας, προθυμία υπηρετήσεως στρατιωτικής θητείας και βεβαίως έντιμες σχέσεις οικονομικών συναλλαγών μεταξύ κράτους και πολιτών, μεταξύ Εφορίας, εφοριακών και φορολογουμένων.

Φοβάμαι ότι και η Παιδεία μας δεν εκπαιδεύει πολίτες προς μια τέτοια κατεύθυνση, αλλά δεν είμαι καθόλου βέβαιος ότι υφίσταται μια τέτοια ζήτηση από πλευράς πολιτών. Εάν υπάρξει ζήτηση προς αυτή την κατεύθυνση, είναι περίπου βέβαιον ότι θα υπάρξει και προσφορά για ικανοποίηση τέτοιων αιτημάτων, τα οποία προς το παρόν τουλάχιστον, δεν βρίσκονται σε μεγάλη ζήτηση.

Παραχωρήσαμε την Εθνική Οικονομία στην Οικονομία τού Ευρώ, χωρίς να έχουμε συνειδητοποιήσει ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν διαθέτει Ευρωπαϊκή Οικονομία. Νομίσαμε ότι με το κοινό νόμισμα, η Ένωση θα προχωρήσει σε πολιτική ένωση και ταυτοχρόνως σε ανάπτυξη Ευρωπαϊκής Υπερεθνικής Άμυνας με σύσταση Ευρωστρατού και Ευρωπαϊκή Πολεμική Βιομηχανία αρμάτων, αεροπλάνων, όπλων, τεχνολογίας, υπηρεσιών υποδομής κ.λπ. Αυτά όμως ουδέποτε ήταν εφικτά και κάθε τέτοια προοπτική απλώς δεν προκύπτει από πουθενά, αντιθέτως ο προσανατολισμός τής Ενώσεως καμιά σχέση δεν έχει με τέτοιες προοπτικές. Μια Ένωση Παντοπωλών, Εισαγωγέων και Εξαγωγέων σπαρμένη παντού, σχεδόν ως ένας τυχοδιώκτης, το πολύ στο τέλος να μείνει με κάποιο Εμιράτο ή Σουλτανάτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: